Képzések, tréningek

modszertanHogyan dolgozunk?

  1. Ajánlatkérés – a feladatot pontosító rövid telefonos interjú (létszám, fejlesztendő kompetenciák, helyszín, időtartam, stb.)
  2. Ajánlatunk (amely lehet a végső ajánlat is, de lehet egy iterációban az első lépés)
  3. Ügyfélnél prezentáció és igényfelmérés, ill. képzési tanácsadás
  4. Ügyfél döntése a képzőről, amennyiben minket tisztelnek meg bizalmukkal, szerződéskötés
  5. Igényfelmérés II. Az ügyfél menedzsmentje, a vezető részéről már megfogalmazódott a fejlesztési igény. Célszerű a fejlesztési igényt a résztvevők oldaláról is megismerni. Ha lehetséges, a leendő résztvevőkkel is konzultálunk, ideális esetben (a képzés előtti) készségszintet játékos helyzetgyakorlat során felmérjük
  6. Ügyfelünknek visszajelzést adunk arról, hogy mi hogyan látjuk a feladatot, és a közös diagnózis alapján alakítjuk ki a tréning tematikáját. Ha indokolt, áttervezett, de legalább finomhangolt új képzési terv és ajánlat
  7. Képzés, tréning, ill. coaching (Teljesítés) A teljesítés folyamatába számos ellenőrzési pontot építünk a szükséges módosítások, kiegészítések minél előbb történő megvalósíthatósága érdekében.
  8. Az utolsó előtti tréningmodul sok esetben ellenőrzés
  9. Amennyiben a tréning előtti felméréseket a programok után is elvégezzük, mind ügyfelünk, mind a résztvevők fel tudják mérni saját fejlődésüket. A személyes adatok csak az érintettek kezébe kerülnek, azonban összesítésük a szakmai vezetés számára teszi mérhetővé a fejlődést.
  10. A képzési program értékelése a résztvevők részéről
  11. Szupervízió. A tréning utáni szupervízió lehetővé teszi a tanultak gyakorlatba történő átültetését, az „új”rutin megteremtését
  12. Utánkövetés. A tréning vagy coaching megtartásával a fejlesztés nem ér véget, közreműködünk a tanulási célok, hatások elérésének mérésében és javaslatot teszünk a további támogatásra.

A fejlesztés során megjelenő módszerek:

  1. Coaching: készségfejlesztést célzó, ill. szaktudás átadását lehetővé tevő dialógus.
  2. Tréning: kisebb csoportok, vezetői teamek fejlesztését célozza. Míg az oktatótréning tudást ad át, a készség-fejlesztő tréningek a gyakorlati tanulással és a learning-by-doing elve alapján lehetővé teszik a kísérletezést, begyakorlást, cselekvéssel történő elsajátítást. 
  3. Facilitálás: a facilitátor a probléma megoldását katalizálja, segíti.
  4. Tanácsadás: Szakértelmükkel állunk ügyfelünk rendelkezésére

Businessman pointing at document while discussing it with colleague at meetingEgyéni konzultációk

Group of business partners interacting while planning work at meetingTréningek, képzések

organization2Szervezetfejlesztés